Totalul afișărilor de pagină

duminică, 22 septembrie 2013

Jurnalul Oanei Pellea...

Am citit Jurnalul Oanei Pellea zilele acestea  si va spun sincer ca am ramas profund impresionata de sinceritatea si modul de expunere a gandurilor si trairilor.Pentru mine doamna Oana Pellea ramane un mare artist,un om frumos de la care am  ce invata.Am sa postez cateva ganduri din Jurnal.

Ce-mi place: Aventura lecturii. Sa nu am nimic de facut. Sa dau roata prin creierul meu. Sa fiu indragostita. Sa ma lupt cu defectele mele. Sa fiu un fel de martor al trecerii mele pe aici. Zacusca. Sa ma impac cu oameni cu care la un moment dat nu ne-am inteles. Sa merg pe jos. Mirosul de hartie. Senzatia de a fi si de a nu fi aici si acum, in acelasi timp.Tuica. Pacea. Amintirile. Infrangerea rautatilor din mine. Patul tare. Sa fac cumparaturi. Salata de andive cu ananas, mere si portocale. Sa vad lumea. Sa caut in tot farama de bun si frumos. parcurile. Independenta mea. Muzica care e muzica si barbatii care sunt barbati. Sa ma caut si sa ma uit din cand in cand."
“Din pacate, trebuie sa ne luam cu noi peste tot. Ce odihnitor ar fi sa ne despartim din cand in cand de noi. Dar cel mai usor si cu placere m-as desparti din cand in cand de mine. Ce bine ar fi sa ne uitam putin. Cred ca ne-am iubi mai mult cand ne-am regasi. Ce dor imi e sa-mi fie dor de mine.”
“Cand esti nemultumita sau ti se pare ca ai probleme…cand vii acasa, pune mana dreapta la spate si incearca sa te descurci numai cu mana stanga: sa dai foc la aragaz, sa te speli, sa iei ce-ti trebuie din frigider… Zece minute, nu mai mult… Si, dupa zece minute, ia-ti mana dreapta de la spate si uita-te la ea cu ochii, cu ochii tai de carne. Si ai sa vezi minunea! Ai sa vezi ce înseamna sa ai doua maini. Sau doua picioare. Ai sa intelegi ce inseamna sa fii sanatos in minunea Domnului. Si intreaba-te dupa asta: cat de importante erau problemele pe care credeai ca le aveai acum zece minute?”
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu