Totalul afișărilor de pagină

marți, 3 septembrie 2013

Am iubit intotdeauna oamenii...

Am iubit intotdeauna oamenii si aproape mereu am avut incredere in ei...i-am iubit chiar si pe aceia care mi-au facut rau. Poate au avut un motiv bine intemeiat,sau poate si ei la randul lor au fost dezamagiti si tradati de semenii lor.Inteleg ca toti gresim la un moment dat...ca toti avem in noi acel strop de rautate...stiu ca toti putem sa facem rau cuiva,dar din fericire unii dintre noi alegem binele,si asa este corect.Se pare ca lumea a devenit destul de invidioasa si  rea incat unii sunt in stare sa calce cu bocancul peste sufletul tau.Toate aceste aspecte cred ca tin de educatie si de modul in care traiesti in societate.Lumea e plina de rautate si invidie, insa asta este lumea in care traim ...trebuie sa invatam sa incercam atat cat putem sa ne ferim de cei care din ignoranta ne fac sa suferim.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu