Totalul afișărilor de pagină

marți, 18 iunie 2013

La multi ani Celestine...

Pe scriitoarea Mihaela Moraru {http://mihaelacelestine.blogspot.ro/) am avut placerea sa o cunosc in 2010 cand a facut un comentariu pe blogul meu. Desi ne-am cunoscut in virtual,pentru mine este ca si as fi cunoscut-o de o viata...este o fata sensibila,frumoasa ,desteapta,talentata si mai presus de toate un om deosebit. Celestine,pentru ca asa ii spun eu,a publicat mai multe carti printre care... Dumnezeu e simplu... de ce-l faci Dumnezei,Lumea de jos,Sah lui Dumnezeu,Dihotomia Genului. Astazi este ziua ta scumpa mea prietena,si eu m-am gandit tot timpul la tine,asa ca iti doresc din suflet tot binele din lume...nu uita ca fericirea este exista oriunde, doar ca trebuie sa-i dai atentie. Uita-te imprejur si vei vedea ca fiecare clipa, fiecare zi si noapte sunt unice...asculta glasul vietii, asculta cum loveste apusul de soare pamantul, asculta norii cum plang... asculta aerul cum trece pe langa chipul tau frumos... asculta apa unui izvor si iarba crescand si vei vedea ca totul are un rost si merita sa incerci si sa indraznesti sa fii fericita. Sa ai o zi frumoasa in care toate darurile sa se opreasca la tine… sa ai suficienta rabdare incat nimic sa nu te supere...atata incredere incat sa simti peste tot in jurul tau iubirea oamenilor... atata calm incat sa auzi muzica cerurilor si destula modestie incat sa vezi in jurul tau toate calitatile celor care te insotesc in aceasta calatorie prin viata. La multi ani Celestine...iti doresc cu toata dragostea multa sanatate,putere de munca , bucurie si speranta in suflet...pentru ca meriti.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. foarte frumos scris si foarte adevarat..Mihaela este o fată deosebită,un talent unic şi sper si sunt convinsa că va ajunge acolo unde îi este locul..ea de fapt este un nume este o celebritate dar inca nu-şi dă seama de aceasta si datorita sufletului ei modest pe care îl au doar oamenii speciali..mă alătur gândurilor tale subscriu 100% celor spuse de tine si gandesc ca eu chiar nu mai am nimic in plus de adăugat la frumoasele cuvinte spuse de tine.
    Mihaela dragă să ne trăieşti până la adânci bătrâneţi,să ne încânţi cu surâsul tău minunat şi să scrii atâtea cărţi câte mintea si sufletul tău o cer..
    LA MULTI ANI,scumpă stea!:)

    RăspundețiȘtergere