Totalul afișărilor de pagină

duminică, 2 iunie 2013

Cu destinatie precisa ...

Cred ca incercarile la care ne supune viata sunt date cu destinatie precisa ...doar celor mai puternici. Pentru cate am patit pana acum,ce sa inteleg!...ca viata vrea ca eu sa fiu cea puternica!. Stau si ma gandesc de multe ori...de ce eu...de ce trebuie sa o iau de la capat. Parca nu mai am rabdarea si vointa de care dadeam dovada acum patru ani...si totusi se pare ca viata mi-a luminat sufletul incat ma obliga sa fiu alaturi de cei dragi in momentele dificile. Daca asta a hotarat viata pentru mine,cred ca merita sa-i arat de ce sunt in stare.Acum cred cu tarie ca atunci cand am venit pe lumea asta,viata a uitat sa ne dea o carte cu instructiuni... ne lasa sa ne descurcam singuri,fiecare dupa instinctul sau... ne invata cum   sa ne dezmeticim dupa fiecare lovitura primita...si tot viata iti da puterea sa te ridici dupa fiecare cazatura.
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu