Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 mai 2013

De multe ori...

Viata noastra este ca o carte deschisa. Si daca ar fi posibil sa fie asa,cred ca in cartea vietii mele ,eu as vrea sa fiu autorul.Toate clipele de fericire sau necazuri care apar in viata fiecaruia,toate,absolut toate...sunt trairile noastre. De multe ori refuzam sa ne amintim de acele greseli in care nu am gasit solutii pentru a le repara,chiar daca ne-am straduit...cred ca toti la un moment dat am fi dorit sa trecem peste anumite trepte din viata. Ma gandesc uneori ca poate  am dat dovada de un pic de lasitate pentru ca nu am avut curajul de a le infrunta. Sigur...viata poate fi comparata ca o carte,care din pacate are un inceput,dar si un sfarsit...dar asta depinde de fiecare cum si-o scrie si cum isi alege sfarsitul.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Sunt de acord cu tine in legatura cu faptul ca viata e ca o carte dar eu nu vreau sa fiu autorul in cartea mea ci doar ajutorul care ii da idei lui Dumnezeu pentru ca eu nu stiu ce e bine si uneori nu stiu ce imi doresc.:d

    RăspundețiȘtergere