Totalul afișărilor de pagină

vineri, 12 aprilie 2013

Si mai stiu ...

"Optimismul, speranţa sunt cele mai bune investiţii dintr-o viaţă. Oamenii sunt efemeri şi schimbători. La sfârşitul unei vieţi vezi că, afară de câteva gânduri frumoase şi de câteva închipuiri, cu nimic nu te-ai ales."- Ileana Vulpescu.

In fiecare dimineata cand ma trezesc imi spun ca trebuie sa merg inainte fara sa privesc in urma , indiferent de ce se poate intampla ...si-mi repet in gand acelesi cuvinte cum inchei eu orice postare...stiu ca timpul le va rezova pe toate,dar totul este sa am rabdare. Mereu am fost o femeie incapatanata  in sensul bun al cuvantului,o luptatoare dar  si o visatoare. Am cazut de multe ori,poate am avut parte de cazaturi dureroase si neasteptate...dar intotdeauna m-am ridicat...si acelasi lucru il voi face si de acum inainte.Stiu ca viata are momente frumoase si mai putin frumoase ...si mai stiu ca trebuie acceptata
asa cum este pentru ca acele momente grele din viata noastra ne demonstreaza cat de puternici suntem.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu