Totalul afișărilor de pagină

marți, 2 aprilie 2013

Imi place cred...

Imi place sa cred ca inima mea nu poate fi atinsa de rautatile oamenilor...imi place sa cred ca sunt destul de puternica incat sa tin piept loviturilor vietii...imi place sa cred ca orice zi,orice clipa,orice moment din viata mea il traiesc cu speranta , incredere si cu multa daruire ca si cand ar fi ultimul...imi place sa cred ca sunt protejata de un val invizibil de bunatate...imi place sa cred ca viata trebuie savurata pana la ultima picatura...imi place sa cred ca voi invata sa ma bucur si sa rad din nou...imi place sa cred ca insasi viata este o lupta pentru ca in care in fiecare zi ducem cate o batalie incat ajungem sa contabilizam fiecare secunda din viata noastra...imi place sa cred ca viata trebuie traita din plin, nu cu jumatati de masura astfel incat  vreau sa-mi impun sa privesc la viitor cu multa speranta si incredere in fortele mele.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu: