Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 17 aprilie 2013

Depinde numai de noi ce alegem...

"Greseala oamenilor a fost că niciodată nu s-au priceput să se uite lângă ei. Li s-a părut că dacă fericirea există, ea trebuie să fie inaccesibilă sau, oricum, foarte greu de atins.  Dincolo de orizontul lor"-Octavian Paler.
Nu am mai scris pe blog de cateva zile...adevarul este ca am fost foarte ocupata ,incepand cu vizita la medic ,cu recuperarea sotului meu care merge din ce in ce mai bine,cu diverse vize pentru dispozitive medicale,apoi cu treburile administrative!. Asta nu inseamna ca nu am fost la curent cu postarile din lista mea de blogroll...am citit tot,chiar daca inchideam calculatorul spre miezul noptii.Si astazi am avut o zi obositoare,pot spune chiar stresanta...si totusi reusita. Sunt mandra ca  stiu ca in sufletul meu am reparat o greseala pe care unele persoane au facut-o de o viata. Nu vreau sa vorbesc despre acest subiect...sunt doar linistita ca unui om i sa facut in sfarsit dreptate. Este asa de usor sa pui eticheta unui om ,sa-i arati toate defectele o viata intreaga,sa-i arati ca nu dai doi bani pe el...sa-l ignori ca si cand nu ar fi existat. E groaznic...si totusi se intampla.Cred ca in viata avem intotdeauna de ales intre ai dezamagi pe ceilalti sau sa-ti dezamagesti propriul suflet...depinde numai de noi ce alegem.Din pacate indiferenta,rautatea si
meschinaria unora duc la uscaciunea sufleteasca.
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Și totuși...care ar fi cea mai bună alegere: dezamăgirea oamenilor sau a sufletului?
    Cale de mijloc pare să nu existe.

    RăspundețiȘtergere