Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 aprilie 2013

Asa sunt eu...

Asa sunt eu...nu disper niciodata cand dau de un obstacol in viata mea. Si slava Domnului de anul trecut cred ca m-am saturat de cate am intampinat si cine stie,poate vor mai fi...si cu toate astea cred ca m-am maturizat suficient pentru a ma bucura de viata in toate ipostazele ei. Vreau sa cred ca cei ce simt,lupta,spera sau viseaza,vor reusi pana la urma.  Asa cred eu,  pentru ca nereusitele pentru mine,piedicile care apar in drumul vietii mele,sunt doar trepte catre implinire si realizare.


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

5 comentarii:

  1. E bine ca esti asa, pe mine uneori ma apuca disperarea, dar apoi ma calmez si realizez ca de fapt lucrurile nu sunt asa ingrozitoare precum par.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la inceput am avut momente de genul acesta,dar pana la urma mi-am dat seama ca nu rezolv nimic.Totul este,adica vorbesc din punctul meu de vedere,sa fi calm ,sa tratezi situatia la rece si sa iei in calcul absolut totul,si mai ales sa cunosti adevarul.Sunt momente in viata cand primesti o veste de iti incheata sangele in tine...te framanti,te consumi dar pana la urma trebuie sa-ti revii si sa vezi ce poti face ptr tine.Te imbratisez cu tot dragul si sper ca esti bine.

      Ștergere
  2. calm calm si iar calm..dar sti tu ca totul are o limita...

    RăspundețiȘtergere