Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 23 martie 2013

Vorbe intelepte – Octavian Paler ...

"Nu toata lumea e capabila sa stea in mlastina pana la gat si sa surada. Unii nu se pot abtine sa nu dea din maini, incercand sa iasa, chiar daca astfel se scufunda cu totul."(Octavian Paler in Rugati-va sa nu va creasca aripi).
" Loviturile vietii nu sunt numai distructive, ci si constructive; ca loviturile ciocanului in dalta unui sculptor priceput." (citat de Octavian Paler.)
 
 

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. heei am revenit si eu :))te astept din nou si pe la mine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarate citate!
    Imi place mult al doilea pentru ca as vrea sa cred ca orice necaz ne este dat pentru a invata ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Denisa...mie mi-a placut tot ce a spus si scris Octavian Paler...a fost o placere sa il vad vorbind si cand aparea la TV.

    RăspundețiȘtergere
  4. Florea...vezi ca nu pot comenta pe blogul tau...imi apare acel mesaj"dovediti ca nu sunteti robot"...la mine in acel chenar nu apare nici o litera sau cifra pe care sa o scriu.Ti-am lasat mesaj si pe facebook.

    RăspundețiȘtergere