Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 2 februarie 2013

Uitam sa judecam rational...

Ma confrunt de cateva luni cu cateva institutii importante ale statului nostru,cu oameni care ar putea da niste raspunsuri clare si legale dar se pare ca nimeni nu are rabdare sa citeasca pana la capat o petitie sau un  email. Am primit in majoritatea cazurilor niste raspunsuri aberante doar asa ca sa vezi tu ca cetatean ca si-au facut datoria de a-ti raspunde. De obicei comunicarea clara si la obiect ar trebui sa fie puntile de legatura intre oameni,dar se pare  ca toate problemele sunt provocate de lipsa nepasarii sau ignorantei acestora care sunt platiti din bani publici.Mereu gasim vinovati si nu o solutie...uitam sa respectam legile asa cum sunt ele facute si in cel mai rau caz uitam sa judecam rational. "Razboiul'  cu aceste institutii il duc din orgoliu sau din curiozitate sa vad pana unde merge tupeul unui functionar cocotat in acel scaun. De drepturile noastre ,ce sa mai zic! Nu cumva in spatele dreptului omului atat de trambitate,ni se fura insasi drepturile noastre? De ce sa fiu eu un cetatean ingaduitor cu ei atata timp cat eu din fericire imi cunosc drepturile mele,de ce sa fiu ingaduitoare cu cei care isi etaleaza prostia? Am ajuns sa traim intr-o lume in care numai prin minciuna,prostie,nestiinta,nepasare , inselat... puteam sa traim.
   
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu