Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 noiembrie 2012

Dar niciodata nu renunt...

Maine este ziua decisiva pentru mine...chiar nu am chef si nici nu vreau sa ma gandesc ca o  sa  ma impotmolesc din cauza unei decizii pe care unitatea este obligata sa  o dea in mod legal. Dar cate am intampinat eu cu acesti domni,este posibil orice...ma astept si sunt inarmata cu rabdare si cu lectia facuta. Eu intotdeauna am gandit ca atunci cand vreau ceva care efectiv mi se cuvine ,stiu ca trebuie sa ma lupt pentru acel ceva...stiu ca trebuie sa fiu puternica  si sa nu renunt la jumatatea drumului,oricat de greu ar fi.  Sunt in stare sa merg mai departe,chiar si in genunchi. Dar niciodata nu renunt...si stiti de ce? Pentru ca lumea asta in care traim nu se imparte in alb sau negru...lumea in care traim acum este gri ...de cele mai multe ori este un gri murdar in care trebuie sa invatam sa supravietuim.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu