Totalul afișărilor de pagină

joi, 4 octombrie 2012

Am ales sa fiu un om ...

Viata...viata asta care este si frumoasa dar si grea.Nu as fi crezut ca pot sa rostesc aceste cuvinte,dar acum o fac pentru ca am realizat ca vin momente in viata noastra care pur si simplu te iau pe nepregatite si este atat de dureros cand esti nevoit sa schimbi cursul vietii tale care curgea prea lin!. Dar sper si cred ca omul are resurse infinite pentru a avea curajul de a merge mai departe. Intotdeauna de fiecare data  cand am dat de un necaz,am privit cu incapatanare mereu inainte,indiferent cat de mare ar fi durerea...nu-mi place sa privesc inapoi!. Toate acestea mi-au dat dat tarie, m-au invatat sa fiu mai puternica si incet incet poate ca imi va fi mai usor sa trec peste greutatile din viata. Desi am trecut printr-o experienta grea, si poate am suferit mult,sufletul meu niciodata nu mi-a impietrit ...am ales sa fiu un om ...si visez ca in lumea asta sa nu mai fie suferinta. Vreau sa cred ca viata te invata sa fii puternic... ea nu te intreaba, nu iti rspunde, nu asteapta, iti da doar posibilitatea sa i te supui si s-o accepti.
    

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.

gabriella.

2 comentarii:

  1. Da,imi place cum spui,dar as avea o corectie: ai ales sa fii om nu de-acum ,ci asa imi place mie sa cred si sunt chiar convinsa..din totdeauna!
    Stiu cat de greu ti-a fost,dar viata asta e.. si cu bune si cu rele,important e sa ne ajutam,sa ne sprijinim reciproc,la necaz si la durere,la fericire si bucurie,la tot ce ne este dat a le duce... si sa fim,cum bine zici tu:OAMENI!
    Sa fii iubita si binecuvantata! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa-ti multumesc pentru vizita si sa stii ca-mi fac mare placere!
    O zi frumoasa de toamna cu aroma de cafea... Pupici!

    RăspundețiȘtergere