Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 septembrie 2012

La multi ani George!

Spuneam zilele trecute ca astazi va fi operatia sotului meu,sa amanat pentru luni datorita unor analize care au iesit cam mari. Poate ca tot raul este spre bine...sau facut ecografe,sau luat  din nou probe de sange,i-am cumparat medicamente si seringi pentru ca asa merge sistemul sanitar romanesc...la ecografe caci au fost mai multe,nu a iesit nimic rau,asa ca sunt linistita. Nu ne ramane decat sa asteptam ca acele valori mari de la primele analize sa scada...ceea ce sa si vazut in aceste zile. Nu pot decat sa-i multumesc lui Dumnezeu ca in  aceste clipe a fost alaturi de mine si nu m-a abandonat. Dupa cinci zile de investigatii sunem linistiti amandoi,parca acea greutate care se lasase peste inimile noastre s-a ridicat ca un fulg. Ca o ironie a soartei astazi este ziua lui...pentru prima data nu am fost impreuna...dar maine voi merge pentru ca mi-am recuperat carnetul...acel carnet auto care mi-a fost ridicat pentru o luna din bunavointa domnilor de la rutiera. Dupa atatea zile de zbucium ,astazi sunt plina de speranta...plina de optimism si dorinte pe care simt ca mai devreme sau mai tarziu voi avea fericirea sa le implinesc...pentru ca VREAU! La multi ani George,iti doresc multa sanatate,caci asta e mai scumpa decat toate...voi fi alaturi de tine prin orice ne-o da viata sa trecem...si am trecut multe impreuna! Realizez in fiecare clipa cat de norocoasa sunt pentru ca am ales sa-mi petrec toata viata alaturi de o persoana atat de sensibila, de suprinzatoare...care merita tot ce e mai bun de la viata... el este omul care intotdeauna s-a gandit in primul rand la mine, si apoi la el...este omul care a avut de grija cand am fost bolnava de cancer...el este omul care ma acceptat asa cum sunt eu...el este sotul meu.  LA MULTI ANI !!!           Inchei cu Trebuie sa Traiesc. gabriella.

5 comentarii:

  1. La Multi Ani! Multa sanatate si fericire va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Robert Nicolaescu...multumesc frumos pentru urari.

    RăspundețiȘtergere
  3. la mulţi ani,soţului tăi şi ţie!...
    să vă dea Dumnezeu viaţă lungă fericită împreună şi ani mulţi cu sănătate până la adânci bătrâneţe!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Denisa si Ryanna...va multumesc mult ptr urarile din suflet,acelasi lucru va doresc si eu viata lunga,realizari si multa,multa sanate caci asta este mai scumpa decat toate. Va imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere