Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 august 2012

Sa asternut tacerea...

Se pare ca pentru unii adevarul doare groaznic ! Se implineste aproape o luna de cand un suflet drag mie nu a suportat o clipa de adevar din partea mea si dupa o onvorbire telefonica...sa asternut tacerea.Chiar daca realitatea este dureroasa sunt oameni care refuza acest lucru. Este atat de complicata viata asta!... acum esti fericit si intr-o clipa  te doare sufletul. Viata este atat de simpla si noi o complicam mai mult...chiar nu stiu daca o sa trec cu bine peste durerea asta in timp.Este atat de greu cand stii ca toate intentiile tale bune si adevarate au fost tranformate in rautate! Parca am obosit... nu mi-am dat seama sau poate nu am vrut sa recunosc ca exista oameni care nu doresc ca lucrurile sa fie clare alb sau negru,cred ca doresc sa fie intotdeauna roz chiar daca este o iluzie pentru ei. Da...stiu...viata mea este atat de simpla uneori, incat asa de bine stiu sa mi-o complic, de nu mi-o mai limpezeste nimeni!
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc. gabriella.

Un comentariu:

  1. Bun gasit,draga mea! Cata dreptate ai cand spui ca oamenii nu sunt de fapt ce par a fi!? Ca e de-ajuns ceva,un cat de mic gest,ca mai apoi sa-ti spui,cum de altfel o si faci cu durere,dezamagire:" s-a asternut tacerea".........
    Se pare ca nu toti,toate se gandesc si la cel de-alaturi atunci cand hotarasc ceva...primeaza numai persoana lor!daca lor le este bine,nu mai intereseaza nimic... Traim intr-o lume egoista,meschina,dar multumesc lui Dumnezeu ca traiesc si ma mai si bucur,uneori!?
    O zi frumoasa in continuare sa ai! Sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere