Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 25 iulie 2012

La multi ani Andrei !

Astazi este ziua nepotului meu Andrei...singurul meu nepot care este si sufletul meu. Ca te iubesc ca pe lumina ochilor mei...stii asta si simti tot timpul. Dar hai sa-ti spun de ce ma mandresc cu tine: in primul rand ca esti un suflet deosebit si un baiat care mi-a daruit zambind cele mai frumoase clipe de prietenie si incredere ...esti un copil frumos , respectos si responsabil.Astazi ma gandesc mai mult la tine pentru ca stiu ca este ziua ta si spre deosebire de celelalte zile din an,ne-ai facut fericiti pe toti ca ai luat examenul la Politehnica Bucuresti-Facultatea de inginerie aerospatiala...si asta,cu nota foarte mare. Intotdeauna am avut incredere in tine si am stiut ca poti sa treci cu bine peste aceasta etapa din viata ta. Bucura-te de acesti ani caci astazi pentru toti viata este mereu o lupta. Pentru mine esti acelasi copil care isi face mereu griji pentru noi toti ai tai apropiati...esti cel care se supara usor si care ii trece repede...esti acea raza de lumina care imi lumineaza si bucura sufletul. Tu esti totul pentru mine si daca as fi pusa candva in situatia de a-mi da viata pentru tine...stii ca nu as ezita nici o clipa. Iti doresc o zi cu soare si suflet curat...o zi in care sa aduci iubire,zambete si ganduri bune celor de langa tine ...o zi in care sa-ti bucuri sufletul prin bucuria celor dragi tie.  La multi ani copilul meu drag...si sa fii mereu fericit!                                             Inchei cu Trebuie sa Traiesc. gabriella.

4 comentarii: