Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 6 iunie 2012

Va multumesc frumos!

Tuturor celor care mi-ati lasat un gand bun si ati trecut prin coltisorul meu virtual,va multumesc foarte mult. Nu consider ca am talent la scris, dar scriu cu sinceritate si cu tot sufletul... iar daca prin ceea ce scriu aduc ceva bun in viata cuiva, asta ma implineste foarte mult.Ma bucur  daca prin ceea ce scriu in general despre viata,aduc ceva frumos  in viata voastra...voi imi confirmati ca lumea are oameni calzi si iubitori...oameni sensibili si buni,iar acest lucru pentru mine inseamna enorm.V-am citit postarile cu drag, mi-am dat seama de sentimentele si trairile voastre...am retrait vise frumoase impreuna dar si momente triste scrise cu sufletul. Datorita voua am descoperit ca exista oameni cu suflet frumos...ca exista bucurie si iubire. Pe mine viata m-a invatat ca oricat de  greu ar fi,avem nevoie de prieteni,sperante,iubire si vise. Vreau sa va multumesc celor care mi-ati lasat comentarii si celor care m-au vizitat...mesajele voastre  imi mangaie sufletul si-mi face ziua mai frumoasa.Va imbratisez si sunt mandra ca am prieteni virtuali atat de frumosi...si oameni de calitate, care, desi au pretentii, au citit cu sufletul si nu s-au impiedicat de stangacia exprimarii mele...Va multumesc frumos!
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

7 comentarii:

  1. Si eu iti multumesc! Eram sigur ca o sa pot gasi oameni deosebiti, si cum afara nu mai ieseam, mai ramaneau doar blogurile:). Multa fericire!

    RăspundețiȘtergere
  2. citind începutul am avut o strângere de inimă..credeam că este vreun epilog..mă şi gândeam..,na,am revenit eu şi pleacă ea..m-am liniştit:)..impresionant gest!..dar nu trebuie să spui că nu ai talent la scris..ai!..şi încă mult..şi evident scrii cu sufletul..se simte..
    iar ceea ce postezi este mai mult decât interesant..este viaţa live..aşa cum este..fără sofisme fără infatuare..cum eşti însăşi tu..
    mulţumesc că exişti..şi dumnezeu să-ţi dea viaţă lungă să ne mai scrii pe aici şi pe la 70 de ani şi mai mult,de ce nu..la urma urmei ăştia vor să ne scoată la pensie la 80 de ani,nu?:)
    o seară minunată!

    RăspundețiȘtergere
  3. sper ca asta nu este un mesaj de ramas bun :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Robert Nicolaescu...eu trebuie sa-ti multumesc ca te-am intalnit,esti un om cu suflet mare si curajos iar talentul tau este nemaipomenit.Multa sa natate Robert atat tie cat si celor dragi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ryanna...nu,nici gand,cu toate ca am cativa anonimi care nu-mi dau pace.Am invatat sa-i ignor si sa le dau delate.Sa sti ca nu as putea sa stau o zi in care sa nu deschid internetul si sa nu intru pe blogurile mele preferate.Multumesc de apreciere...si eu iti scriu cu toata sinceritate si vreau sa-ti spun multumesc ca existi si ca ai revenit. Si mai vreau sa spun ceva...imi este dor si de Celestine,vad ca nu mai posteaza,dar ne mai trimitem mesaje pe facebook.Te imbratisez cu tot dragul.

    RăspundețiȘtergere
  6. £ƒ ♥♥...sigur ca nu...asa am simtit eu atunci sa scriu. Crezi ca as putea sta de o parte sa nu postez sau sa nu va citesc?.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai nu stiu , asta tu stii :D dar bine ca nu este de ramas bun :D >:D<:*

      Ștergere