Totalul afișărilor de pagină

luni, 25 iunie 2012

Ma straduiesc ...

Cred ca uneori am vrea sa avem un timp ireversibil...mereu spunem...nu avem timp...dar vine un moment cand descoperim  Viata,si aceste cuvinte  se razbuna pe noi,iar cand vrem sa Traim cu adevarat este randul ei sa ne spuna...intr-o zi,tu nu ai avut timp de mine. Cineva imi spunea ca timpul nu exista decat in prezent...trecutul nu este...viitorul nu a venit inca...iar singurul timp pe care il avem este acum.  Ma straduiesc din rasputeri sa folosesc cat mai bine secunda in care traiesc in asa fel incat maine sa nu am regrete. Nu-mi pare rau de nici o experienta de viata prin care am trecut pana acum, toate cele bune si rele m-au transformat in omul care sunt acum.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. Exact cum spui tu, nu trebuie sa regretam experientele de viata. Ele ne definesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-au transformat intr-un om frumos, cu suflet bogat...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Oana,acelasi lucru gandesc si eu despre tine,te citesc frecvent si vad un om deosebit si sensibil.

    RăspundețiȘtergere
  4. ideisiidei...ai dreptate,nici cand am dat de greu am gandit ca trebuie sa gestionez acea situatie.Nimic nu regret in viata.

    RăspundețiȘtergere