Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 iunie 2012

Am invatat cate ceva...

Am ajuns sa traim intr-o lume in care fiecare traieste pentru el...de prea multe ori si asta o spun cu regret,au fost oameni carora le-am oferit sprijinul meu neconditionat,dar cu timpul am vazut ca mi-ai inselat asteptarile si sigur i-am scos din sufletul meu...dar cel mai dureros a fost ca odata cu ei si o parte din sufletul meu. Din punctul meu de vedere,ei sunt cei care au pierdut iar eu voi continua sa iubesc oamenii pentru ca din fiecare experienta de acest gen,singura am invatat cate ceva...dar cel mai important este ca m-am cunoscut pe mine tot mai bine si am devenit mai puternica. Am invatat ca in mine trebuie sa am incredere,curaj si forta de a merge mai departe indiferent de cate obstacole intalnesc in viata. Stiu sigur...am reusit si reusesc...nu este usor,dar nici imposibil avand in vedere ca toata viata noastra este o lupta.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. si eu am ajutat sau am incercat sa ajut anumiti oameni si tot cu lacrimile mele s-a sfarsit asa ca m-am cam plictisit sa ajut dar cel mai ciudat e ca nu pot sa nu ajut pe cineva daca are nevoie.

    RăspundețiȘtergere