Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 mai 2012

Ce ma face fericita ...

Ce ma face fericita ? Sunt fericita pentru ca asa vreau eu sa fiu fericita...sunt trista pentru ca eu vreau sa fiu asa. Fiecare clipa din viata mea ma face fericita,chiar si tristetea cand ii permit...chiar si durerea cand sunt neatenta cu mine. Implinirea sufleteasca o simt atunci cand reusesc sa demonstrez celorlalti ca se poate prin exemplul meu personal...sunt foarte ambitioasa iar optimismul meu il impartasesc si celor din jur de fiecare data. Ma simt implinita cand sunt sanatoasa,cand privesc natura,cand respir,cand ma intalnesc cu prietenii,dar cel mai tare simt implinirea sufletului atunci cand cant la pian...este acea bucurie care nu poate fi scrisa in cuvinte.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

5 comentarii:

  1. ti-am recomandat calduros acest articol prietenilor mei din mediul online

    RăspundețiȘtergere
  2. si daca tristetea e foarte mare?Atunci mai depinde cum vrem noi sa fim?Eu nu cred.

    RăspundețiȘtergere
  3. Denisa...as vrea daca se poate sa gandesti mai pozitiv...totul este posibil,doar tu sa vrei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiecare om are destinul sau,singura regula in viata,este sa-l accepte oriunde s-ar duce.Insa,zambeste,in fiecare zi,caci zambetul dureaza o clipa,dar amintirea lui poate dura o viata!?
    Cel mai trist lucru in dragoste este sa ajungi uneori sa-ti dai sufletul cui nu are nevoie de el...
    O seara reusita!

    RăspundețiȘtergere