Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 4 aprilie 2012

Pentru ca iubirea doare...

In ultima vreme am vazut ca tot  mai putini oameni mai cred in iubire... tot mai putini oameni apreciaza gesturile romantice. Majoritatea  cred in iubire dar nu au curajul sa recunoasca...multi au fost raniti si sufera, pentru ca iubirea doare...se inchid in ei si plang in tacere pentru ca au gresit sau li s-a gresit, dar oare acesta e cel mai important lucru? Nu! Cel mai important este ca au pierdut persoana pe care o iubeau, pentru care puteau muta muntii din loc, pentru care au urcat pana la cer si i-au cules stele iar acum acea persoana  nu mai este. Uneori... dupa prea multa durere si suferinta , refuzam sa mai acceptam ca iubirea inca mai exista pentru noi , undeva , doar din nevoia de a ne proteja. Este trist , dar pare sa fie o realitate a vietii .
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

11 comentarii:

  1. Iubirea doare, dar într-un final, realizezi că acea durere nu se clasifică precum celelalte.
    Fiecare simte diferit, însă adevăr grăieşti tu.
    Îmi place:)

    p.s: îmi place chestia cu "meriţi mai mult"
    Frumos blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rebeca C...Doare cand e neimpartasita... sau doare cand se termina.Te doare indiferenta cand iubesti pe cineva... te doare departarea de cineva iubit.Ai dreptate,fiecare simte diferit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Rebeca C....revin...nu pot sa comentez pe blogul tau...imi pare rau ai niste poezii foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Avem tendinta sa ne subestimam...ceea ce e bine, uneori. Viata e ca vremea...azi iti da tot aurul pamantului, iar maine te arunca in prapastie :).


    P.S. : Cred ca ai probleme cu browser-ul; de acelasi defectiune am suferit si eu - m-a tinut vreo 6 luni... dar daca folosesti GoogleChrome, poti incerca sa deschizi cu Mozzila sau altceva si vei vedea ca functioneaza.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragostea distruge oamenii.De ce sa mai credem in ea?Ca sa ne distruga inca o data?

    RăspundețiȘtergere
  6. :( Ultima poza e atat de buna pentru momente triste.

    RăspundețiȘtergere
  7. iulia...multumesc ptr comentariu...cat de frumos ai spus"Viata e ca vremea...azi iti da tot aurul pamantului, iar maine te arunca in prapastie ." In legatura cu browser-ul,nu stiu la ce te referi...poate ca am spus ca nu pot comenta pe unele bloguri. Eu am impresia ca nu-mi da voie la acei cand inainte sa public comentariul,apar niste litere care sa le scriu intr-o casuta...la ceilalti pot comenta fara probleme.

    RăspundețiȘtergere
  8. ...life...trebuie sa crezi in oameni si dragoste pentru ca esti la inceput de drum. Inca nu ai intalnit acele persoane care sa te merite.

    RăspundețiȘtergere
  9. ©Ramonaa ‹з...poza nu am dorit sa fie ptr momentele triste...am vrut sa transmit un mesaj.

    RăspundețiȘtergere
  10. iulia...ti-am citit versurile de pe blog...nici la tine nu pot comenta ptr ca ai setat ceva la comentarii...oricum eu tot trec in vizita.

    RăspundețiȘtergere
  11. ma regasesc si eu in cuvintele tale. nu pot spune ca nu cred in iubire ori ca sufar din cauza asta. probabil ca, in subconstientul meu, refuz sa ma apropii prea mult de cineva.

    RăspundețiȘtergere