Totalul afișărilor de pagină

vineri, 6 aprilie 2012

In viata totul are un sens...

Sunt momente in viata in care ne simtim goliti...slabi...nedoriti...parasiti...neintelesi si atunci avem atata nevoie de o imbratisare!...pentru ca este ca o alinare a sentimentelor bune sau rele,este ca un balsam pentru cei care au nevoie de afectiune. In viata totul are un sens...chiar nu stiu daca toti avem sau nu un destin anume...dar in privinta mea stiu ca toate intamplarile pe care le-am avut au avut un sens. Desi mi-am trasat bine drumul in viata si am urmat anumite principii...tot s-a intamplat cate ceva si am ajuns in alta parte.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

6 comentarii:

  1. Ai dreptate >:D<.
    Fiecare lucru se intampla cu un scop ,fie bun sau rau ;dar la final se vor calcula toate si vor iesi pozitive pentru ca tu esti puternica :*

    RăspundețiȘtergere
  2. cam asa e drumul din iata te poarta chiar si pe unde nu vrei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul are sens?
    Chiar si suferinta din care nu inveti nimic?Doar te simti ca un nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Rox.Multumesc frumos ...esti o persoana deosebita si meriti din plin acesti prieteni virtuali.Sa nu te superi,dar am vrut sa scriu un comentariu pe blogul tau si nu am reusit sa-l public...chiar daca nu las urme ,sunt la curent cu tot ce scrii.

    RăspundețiȘtergere