Totalul afișărilor de pagină

joi, 5 ianuarie 2012

Leapsa de la adda_life ...

Traiesc pentru ca...asa a vrut Dumnezeu...pentru ca are alte planuri cu mine si cred cu adevarat ca ma iubeste.
Pot sa zambesc in momente dificile pentru ca... durerea desi  ramane in suflet...zambesc pentru ca sunt orgolioasa si nu vreau sa arat nimanui ca sufletul ma doare uneori...cred ca a zambii in momente dificile este foarte important pentru ca  in viata apar obstacole si unele sunt foarte greu de trecut...poate imposibil...dar cu ajutorul lui Dumnezeu  si cu credinta poti trece peste orice.
Iert pentru ca...asa spune si in Biblie...dar cu timpul am invatat ca a ierta este o actiune puternica, de care sunt in stare doar oamenii puternici ...daca  vrem sa fim puternici ...atunci trebuie sa  invatam sa iertam.  Iertarea este un sentiment inaltator, pe care il vei intelege numai atunci daca esti convins de puterea lui.
Iubesc pentru ca... sunt un simplu om pe acest pamant care iubeste neconditionat...iubirea este ceva sfant...a iubi inseamna a respecta persoana iubita si pe cei de langa tine.
Ceea ce ma face sa am bun simt fata de cei din jurul meu este...pentru ca asa este civilizat si face parte din cei sapte ani de acasa.
 5 cuvinte caracteristice persoanei mele sunt...sunt puternica,ambitioasa,vesela,imi place sa fiu informata in orice domeniu,lupt pana in panzele albe pentru dreptate pentru ca nu imi place minciuna.
Activitatea mea preferata este... profesia mea si alta sa cant la pian.
Ceea ce ma doare cel mai tare la tinerii de azi este atunci cand i vad ca...nu sunt respectosi(unii),ca nu mai stiu sa citeasca o carte...ma deranjeaza drogurile,iar la altii lipsa de responsabilitate.
Imi place sa aseaman viata cu...trenul vietii ,de fapt am si eu o postare pe acesta tema...sa avem grija in ce statii ne oprim,  si mai ales cum traim, sa facem pe cat posibil sa nu regretam actiunile noastre si sa ne bucuram de fiecare clipa a vietii.
Am invatat de la viata ca...trebuie sa respect pe cei din jurul meu... viaţa m-a învăţat că toţi cei care sunt oameni,fac parte din vieţile noastre, indiferent dacă vrem sau nu..ca trebuie să îţi înfrunţi temerile, în ciuda faptului că uneori pare de-a dreptul imposibil...ca trebuie sa lupt pentru viata mea...si nu in cele din urma...ca viata e frumoasa si este un dar de la Dumnezeu care trebuie pastrat.
Citatatul meu preferat este...viata este un joc de sah,in care adversarul este timpul.Daca esti inainte sa faci o mutare sau sa nu muti deloc,timpul va castiga partida.Nu uita ca joci impotriva unui adversar care nu  iarta pe nimeni (nu imi mai aduc aminte cine la scris).
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu