Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Invatam singuri sa fim fericiti...

Vine o vreme cand realizezi ca un strain iti este mai prieten decat un adevarat prieten...iar un prieten iti este mai strain decat un om pe care il cunosti de o viata...si vine o scadenta cand iti dai seama ca oamenii in care credeai,te dezamagesc atat de tare incat nu ii poti ierta...si spun acest lucru pentru ca investim timp si sentimente in acesti oameni si ajungem la un moment dat sa realizam ca totul a fost in zadar...ca nu-i cunoastem cu adevarat si ca ei sunt altfel decat ii stiam noi. De multe ori facem alegeri diferite pentru ca avem nevoie de lucruri diferite...dar pana la urma invatam singuri sa fim fericiti...in ciuda durerii pe care ne-au lasat-o cei din jur in lumea noastra...si pana la urma iti zici ca nu este important ce au facut altii cu tine,ci important ceea ce faci tu cu ceea ce au facut ei din tine...personal m-am ghidat mereu dupa acest concept care m-a intarit de multe ori cand am fost ranita...incat m-a facut sa-mi dau seama ca sunt puternica...asa e in viata...vine o vreme in care cu toata parerea de rau ,trebuie sa pui punct si sa tragi linie.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

10 comentarii:

  1. Ai mare dreptate in tot ce spui >:D<.Nu prea poti avea incredere in asa zisi"prieteni".Trebuie sa invatam sa fim si singurii fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, Gabriella, imi place mult poza pe care ai ales-o, cat despre ce ai scris ai mare dreptate, eu tot tin sa cred ca fericirea depinde de noi si ca e in noi.

    "investim timp si sentimente in acesti oameni si ajungem la un moment dat sa realizam ca totul a fost in zadar" foarte adevarat.

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. :Xse poate sa intri la mn pe blog si dupa un like la aceea pagina nu imi apartine doar o prietena foarte buna te rog frumos sarumana :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am patit-o de la mai multi ''prieteni''. Aveau doar interese, si mai dvreme sau mai tarziu, daca nu faci cum/ce vor ei, te vor abandona pentruca nu au avut niciodata interes pentru tine ci doar pentru realizarea scopurilor lor. Eu nu am pierdut nimic, poate am pierdut material, dar nu am pierdut nimic de calitate:). Iti doresc numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai perfecta dreptate...cati nu se arata ca sunt prieteni, dar de fapt ne lasa dezamagiti...

    RăspundețiȘtergere
  6. ©Ramonaa ‹з...da...trebuie sa invatam sa fim si singurii fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  7. £αvi...poza am luat-o dupa net...si eu la fel cred ca tine...noi suntem cei care ne alegem prietenii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Florea...chiar daca raspund mai tarziu...am dat like chiar ieri cand mi-ai trimis mesajul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Robert Nicolaescu...esti un om minunat..ai dreptate tu nu ai pierdut nimic...ei au pierdut un om adevarat si sensibil...care esti tu.Sa ai o seara frumoasa si linistita.

    RăspundețiȘtergere
  10. Roxy...multumesc de comentariu si bine ai venit pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere