Totalul afișărilor de pagină

luni, 30 ianuarie 2012

Chiar daca obosesc azi...

In acesta lume orice lucru se poate repara...stiti ce nu se poate repara?...decat boala si moartea...o masina se poate repara,dar viata omului nu. Dumnezeu ne pune  mereu la multe  incercari in viata...daca le putem trece sau nu,asta depinde numai de noi. In aceste situatii mereu mi-am spus ca trebuie sa trec mai departe si ca maine va fi o alta zi...am ajuns sa fiu putin egoista sa nu-mi pese ce zice x sau y...dar traiesc ca am ambitie...chiar daca obosesc azi,ma odihnesc si maine imi continui drumul sa mai urc cateva trepte...asa ca trebuie sa lupt pentru mine,sa ignor orice lucru spus cu ironie sau din rautate. Toate...absolut orice...rele sau bune fac parte din viata mea...trebuie si este necesar sa ridic capul si sa merg inainte.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

3 comentarii:

  1. trebuie trebuie ....
    ...in ultima vreme esti cam sensibila...lasa totul sa se rezolve in voia sa....
    oricum viata continuaa,si ar fi prost so irosesti pentru nimic ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vampirul din mine...multumesc frumos de invitatie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Carolina...ai dreptate...sigur sunt sensibila in aceste timpuri,vezi tu eu chiar nu pot sta nepasatoare la tot ce se intampla cu noi oamenii...chiar nu pot cu aceste evenimente sa fiu optimista si sa zic"ce frumoasa este viata" sau sa scriu cat de bine imi merge mie. Trebuie sa recunosc ca fac parte dintre acele persoane care nu duc lipsa de nimic...dar ce vad in jurul meu ma deranjeaza si nu ma face sa ma simt confortabil. Te imbratisez cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere