Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 decembrie 2011

Forta cu care traim...

Fiecare om are propia sa poveste...ceea ce ne face diferiti este puterea cu care trecem prin viata...felul in care traim...forta cu care traim. Viata ne poate lovi groaznic chiar si cand lumea ne este mai draga...va spun eu pentru ca sunt patita...sau dimpotriva te poate recompensa...in viata trebuie sa indraznim sa mergem mai departe,sa trecem peste toate obstacolele intalnite si sa ajungem acolo unde ne dorim. Intotdeauna am zis ca avem o singura viata...sunt credincioasa ,dar eu chiar nu cred in alta viata...eu vreau sa traiesc si sa ma bucur de viata asta de acum...palpabila...cu toate ca sunt constienta ca totul se va termina la un moment dat. Nu imi place si nu vreau sa cred ca oamenii mor...imi place sa cred ca sunt undeva. Sunt oameni care vin si pleaca din viata noastra ca niste pasageri indiferenti...altii care vin pentru a transmite un mesaj si apoi se retrag ...dar mai sunt acei oameni deosebiti care raman in sufletul nostru umplandu-l de lumina si speranta...si astfel de oameni imi sunt tare dragi. Eu cred ca trebuie sa ma bucur de viata,de momentele de fericire ,de soare,de durere...dar in acelasi timp fiind un om trecator prin viata incerc sa-mi traiesc viata asa cum stiu eu...si sa-mi dau voie sa fiu doar eu.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

7 comentarii:

  1. moartea e doar o despartire de pamant...
    frumos ai scris!

    RăspundețiȘtergere
  2. £avi H. ...multumesc,insasi acest cuvant ma sperie...dar asa cum am spus suntem trecatori prin viata. Sa ai o seara frumoasa .

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte corect.....avem o singura viata, si trebuie sa o traim din plin....

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred intr-o alta viata, dar nu cred ca in ea poti fi altfel decat ai fost aici, adica multi vor sa mearga in cer desi traiesc ca iadul pe pamant. Ma bucur ca traiesti si ca te-am cunoscut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarat,oamenii sunt undeva sus printre nori !Frumos spus :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Robert Nicolaescu ...multumesc frumos si mie imi pare bine ca te-am cunoscut...de la tine am invatat foarte multe lucruri...tu esti un om bun si valoros pentru noi toti.Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  7. ☆ M.яąM๏ηα.♥ ...da,asa imi place mie sa spun...iti doresc sa ai numai zile frumoase si fericite.

    RăspundețiȘtergere