Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 octombrie 2011

Vise si iar vise...

Viata nu inseamna numai a trai,ci a stii pentru ce traiesti...pentru ca daca o iubesti si viata te va iubi pe tine. Pentru mine fiecare zi este ca o fereastra deschisa spre o noua lume...am noi dorinte,noi planuri si o ambitie nebuna de a le duce pana la capat.Pana acum cateva zile mi-am dat seama ca oricat de destept ai fi,oricat de pregatit esti...astazi nu rezolvi nimic.Am avut niste proiecte si am fost pe la domn directoras...dar stiti cum sunt...amabili la inceput...apoi te duc cu vorba...si tot asa tu mori cu proiectele tale in brate. Am stat si m-am gandit pe cine as cunoaste eu mai inflent...pentru ca astazi asta este la moda pentru a rezolva ceva...nu ce ai in cap,si tot asa gandindu-ma...am gasit rezolvarea. M-am dus cu domnul mare inflent la domnul directoras...ii spun asa pentru ca nu merita acel scaun fiind pus acolo politic ...si culmea totul sa rezolvat in cinci minute.M-am chinuit atata timp crezand ca totul se obtine cinstit...dar ce sa vezi...vise si iar vise...si atunci mi-am zis...trezeste-te ca acum traim in alta lume. Fiind o optimista incurabila tot eu va spun ca fiecare moment dintr-o zi are propia valoare...dimineata aduce speranta...dupa amiaza,credinta...seara aduce iubirea...iar noaptea odihna. Morala ...noaptea pentru mine a fost un sfetnic bun.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

11 comentarii:

  1. buna morala ce pot sa spun :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Comentariu cu bucuria este al meu.Ziceai de proiecte..:)) super ca ai reusit.Te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. "dimineata aduce speranta...dupa amiaza,credinta...seara aduce iubirea...iar noaptea odihna" crezi ca pot sa imi notez aceasta fraza in agenda mea?:d

    RăspundețiȘtergere
  4. £avi H.....cu mare drag atat in agenda cat si pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  5. MEG55 ...multumesc mult...dar nu prea este in ordine sa reusesti ceva in ziua de azi cu asemenea metode. Eu personal sunt impotriva...dar daca ma zbat pe propiile mele puteri si nu reusesc...atunci ma uit si eu in jur si-mi zic asta de ce a reusit,este el mai capabil ca mine?

    RăspundețiȘtergere
  6. Florea...prietene sunt putin suparata pe tine,iar ai inchis blogul...dar sunt bucuroasa ca esti prezent pe blogul meu din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  7. Florea ...cred ca iti faci un blog cu Rapidul...buna idee.

    RăspundețiȘtergere
  8. cine a spus ca imi fac cu rapid ?cine a spus ca este inchis:))?

    RăspundețiȘtergere
  9. off..uitasem , dar acum am trecut si am cautat ca stiam ca am vrut sa notez de undeva dar nu mai stiam de unde:D
    multumesc pentru ca mi-ai dat voie.
    imi cer scuze ca nu mai trec asa des pe aici, dar am sa reiau, si am sa citesc cand am sa am destul timp.
    o seara frumoasa iti doresc>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. £avi H. ...nu face nimic ,si eu de doua zile sunt foarte ocupata,cad franta de obosita seara,dar tot nu pot sa ma abtin sa vad ce sa mai scris pe bloguri.Am avut de finalizat niste proiecte care mi-au luat tare mult din timp...si sper sa le rezolv 100%Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere