Totalul afișărilor de pagină

joi, 25 august 2011

Trebuie sa privesc inainte...

  
In viata este bine sa mergi pe drumul ales de tine... chiar daca gresesti in prima alegere, trebuie sa ai taria sa recunosti... sa-ti aduni puterile si s-o iei de la capat. Nu inveti decat din propriile greseli...pasii ne duc spre speranta ... pasi ce vin din trecut uneori nesiguri , alteori fericiti si duc spre viitor......murim in clipa in care uitam sa privim inainte. Astazi am fost la vechea intreprindere unde am lucrat, sa-mi iau niste adeverinte de cursuri...inima parca imi plangea...am inchis ochii pentru o clipa sa-mi imaginez cum era inainte...am retrait acele vremuri minunate...mi-am adus aminte de colegii mei...de felul cum ne contraziceam in diverse probleme profesionale...de felul cum luam lucrurile in serios...de noptile pierdute atunci cand se cereau situatii la comanda.Mergeam pe acele holuri si speram sa vad chipuri pe care alta data le intalneam....dar nu...deschid ochii si vad ca traiesc in real...sunt tineri fara pofta de munca...de viata...fara experienta. Intreprinderea a fost vanduta de stat unui patron ceh,care a curatat tot ce inseamna experienta profesionala...tot ce inseamna cunoasterea detailata a programelor...strategia lor a fost curatarea vechii garzi...pe care nimeni nu putea sa-i duca  cu presul...cu acei tineri fara experienta ,incadrati pe un salariu mic si care sa nu prea cunoasca problemele din sistem.M-a cuprins un fel de tristete...am iesit afara...am tras aer in piept cu toate ca era o caldura mare...mi-am zis asta-i o etapa din viata mea trecuta...acum trebuie sa privesc inainte...si sa merg mai departe.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Trist...dar probabil asa vor zice si acei tineri peste ani...fiecare incepe de undeva. Poate aici incep ei, etapele incep si se termina, trebuie sa invatam sa trecem peste si sa fim pregatiti oricand sa incepem una noua.

    O noapte inmiresmata cu parfum de vise va doresc!

    Rebeca.C

    RăspundețiȘtergere