Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 31 august 2011

Leapsa primita de la Elena.

   
1)Luați cartea cea mai apropiata,deschideți la pagina 18 și scrieți aici rândul al 4-lea.
    Am intalnit-o pe Diana,Printesa deWales,la Buckingam Palace.
2)Fără să verificați,cât e ora?
   17:54
3)Verificați!
  17:43
4)Cum sunteți îmbrăcat/ă?
  rochie scurta.
5)Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitați?
   eram la pian si rasfoiam niste partituri.
6)Ce zgomot auziți în afara calculatorului?
    ascult muzica.
7)Când ați ieșit ultima dată și ce ați făcut cu ocazia respectivă?
 Dimineata la lucru.
8)Ce ai visat ieri noapte?
   ca zburam...nu este prima data cand visez...este o senzatie ce nu o pot descrie in cuvinte.
9)Când ați râs ultima oară?
   acum zece minute.
10)Ce aveți pe pereții încăperii unde sunteți?
    un tablou mare ...de care imi este teama sa nu cada la un cutremur in capul meu.
 11)Dacă ați deveni milionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra?
      eu imi doresc o masinuta mica asa ca pentru mine...masina pe care o conduc este destul de mare.
 12)Care este ultimul film pe care l-ați văzut?
   iubiri interzise.
 13)Ați văzut ceva neobișnuit azi?
 da...un accident groazic la cativa zeci de metri de mine.
 14)Ce părere aveți de acest chestionar?
    imi place.
 15)Spuneți-ne ceva ce nu știm încă.
      urasc minciuna si rautatea unor oameni.
 16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiță?
     Laura.
 17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi băiat?
    Robert.
 18)V-ați gândit deja să locuiți în străinătate?
     nu...imi este frica de necunoscut.
19)Dacă ați putea schimba ceva în lume,în afara de politică,ce ați schimba?
     daca as avea o putere as da o lege...ca toti oamenii sa fie fericiti.
 20)Vă place să dansați?
     enorm de mult.
 21)George Bush?
     unul dintre acei conducatori  care a hotarat soarta omenirii.
 22)Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?
      aseara ...In gura presei cu Mircea Badea.
 23)Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
       Goda.
       Larisa.
        Bucati de viata
       Ganduri Ravasite....micuta Sara care este o persoana minunata. 
 
 Multumesc Elena pentru leapsa.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella. 

Un comentariu:

  1. Mulțumesc mult pentru leapșă! Mâine o voi completa și eu! O noapte liniștită! Pupici și îmbrățișări! :)

    RăspundețiȘtergere