Totalul afișărilor de pagină

joi, 28 iulie 2011

Nu esti in masura sa dai sfaturi...

   
Am stat si m-am gandit daca merita sa scriu acest post,dar pana la urma m-am hotarit cu orice risc.Ca fiecare persoana care navigheaza pe internet mi-am facut si eu un cont de facebook in care chiar ca am cativa prieteni apropiati sufletului meu...in acest facebook imi trimit eu postarile de pe blog pe peretele meu. Eu nu sunt o persoana care sa socializeze cu oricine pe internet...mi-am facut un grup de prieteni virtuali pe blog ,pe care-i citesc ... ii respect si de la care accept si sfaturi.In urma cu ceva timp am primit un mesaj de la un domn consilier cu privire la poza de pe blogul meu cu acel ochi care lacrimeaza.Probabil ca omul a citit blogul...a inteles  ca am suferit de cancer si mi-a dat un sfat ca acea poza ma demoralizeaza si ar trebui sa o schimb. I-am raspuns politicos ca acea poza mie personal imi place...chiar ma reprezinta si de acum incolo...nimic pe lumea asta nu ma va demoraliza...am crezut ca omul este chiar de bun simt. Dupa cateva zile primesc alt mesaj...si cu acesta ocazie as vrea sa-i spun domnului consilier ca nu toata lumea care are un blog...un facebook...este o persoana de agatat pe internet.Am ignorat cat am putut pe acest om dar chiar ca m-am enervat.Aseara si-a permis dumnealui sa-mi dea sfaturi sa nu mai scriu cu puncte.Cine ma cunoaste, stie cum sunt..Te rog nu te mai chinui sa citesti blogul asta... mai bine faci o plimbare ... sunt unii care te asteapta ... sa le zambesti! Asa ca nu mai judeca, fara sa stii! Usoare frustrari?  Domnule... scriu cum vreau eu...daca ti-am dat acceptul pe facebook...am dat exact ca si la celelate persoane...iti spun la modul cel mai civilizat si fara ocolisiri...nu esti in masura sa dai sfaturi...si cu asta am pus punct...discutia cu dumneata este incheiata. Imi cer scuze fata de voi prieteni...dar de aseara acest domn m-a enervat. Voi ce credeti...sa-mi sterg contul de facebook...si daca asta este o varianta...va rog sa-mi spuneti cum sa procedez.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Este doar alegerea ta.In rest nu lua in seama toate rautatile....ignora sau da "DELETE" neavenitilor.Sa ai numai zile senine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic sa nu stergi contul. Daca te mai supara cineva te duci frumos pe profilul lui si dai "unfriend" si gata. Nu te mai enerva... asa ma enervez si eu pe oamenii astia care se folosesc de mine si culmea eu imi revars nervii pe altii care n-au vina... Deci trebuie ignorati.

    RăspundețiȘtergere