Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 iunie 2011

Traieste...respira...bucura-te.

    
Uite asa ne dam seama ca suntem niste nimicuri in fata vietii si a mortii...ascult mereu cu placere melodiile Mihaelei Runceanu ...ce moarte tragica ...si imi vine in minte ca uitam sa simtim...sa radem...sa iubim...uitam sa traim...crezand ca suntem vesnici in acesta lume. Din pacate traim intr-un iures si dam importanta mai mult lucrurilor materiale...doar uneori ne oprim o clipa si zambim pentru ca a rasarit soarele...cat poate fi de frumoasa viata...cat de frumosi pot fi oamenii...Viata este asa de scurta incat ma intorc la lucrurile simple,marunte,reale si atunci imi spun...traieste...respira...bucura-te...A fi optimist in ziua de azi nu inseamna a fi iresponsabil ci inseamna un strop de nebunie...de sensibilitate. Tot timpul ii condamn pe cei din jurul meu ca au uitat sa zambeasca...au uitat sa multumeasca...au uitat sa fie oameni si au devenit roboti.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

6 comentarii:

  1. Buna.

    Greutatile ii fac pe oameni sa uite de optimism, deja viata e considerata ca fiind "grea" si pt unii chiar este:)

    Oricum eu sunt de parere ca treci mai usor peste toate incercand macar sa zambesti, sa ai o doza cat de mica de optimism.
    Te pup si numai bine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. C.L.M....cand zambesti parca treci mai repede peste toate.Si eu te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. eh ...greutatile te omoara sau te ridica ...2 alegeri :))..daca stai sa te gandesti si o coala A4 te poate omora ..deci nimic nu mai e sigur..

    RăspundețiȘtergere
  4. Copilul diminetii...cum gandesti tu ca un om mare...dar pana la urma cred ca trebuie sa termini cartea aia de invatat ptr examenul auto...acum vine august...si sa te vad.

    RăspundețiȘtergere
  5. eh mai e august,septembrie,octombrie..am eu timp sa dau pana mor :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Zimbind iti faci viata mai usoara si tie si celor din jurul tau.Zimbeste astazi...ca miine va fi mult mai bine si ...vei zimbi mereu!"Nu inceta niciodata sa zimbesti,nici chiar atunci cind esti trista,pentru ca nu se stie cine se poate indragosti de zimbetul tau si nimeni nu stie cita bucurie aduce in sufletul unui om necajit sau suferind" Sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere