Totalul afișărilor de pagină

vineri, 13 mai 2011

Lupt pentru orice moment de liniste...


Sunt momente cand singurul lucru valabil din viata mea este linistea...pe care muzica mi-o da. Astazi dupa multe zile m-am asezat la pian si am interpretat o piesa  de Frederic Chopin pentru ca intotdeauna l-am considerat un artist romantic. Discutia cu mine ma ajuta sa merg mai departe sa lupt,sa caut ,sa cer...pentru ca viata mea e o lupta...ma lupt pentru fiecare secunda a vietii mele,m-am luptat sa exist si continui sa ma incapatinez sa exist...lupt pentru orice moment de liniste...pentru orice suflare de viata...pentru orice clipa de iubire.

Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

6 comentarii:

  1. wow canti si la pian..imi place:)):P

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Copilul diminetii,cant din clasa a intaia,pe linga scoala primara in paralel am urmat si scoala de muzica sectia pian.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Gabriela, imi cer scuze pentru intarziere, nici mie nu mi-a mers blogul:) insa nu mi-a disparut ultima postare :) vad ca si-a revenit:) te pup:X O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. C.L.M.,multumesc frumos,dar la mine a disparut ultima postare iar la altii am observat ca sau sters comentariile.

    RăspundețiȘtergere
  5. muzica dansul ne face sa zambm mereu

    RăspundețiȘtergere