Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 25 mai 2011

De azi invat sa traiesc...

   
Iubesc sa traiesc...iubesc sa vad tot ce imi incanta ochii...iubesc sa vad lumina zilei...sa aud cantecul pasarilor dimineata...iubesc natura si oamenii...iubesc libertatea si adevarul...iubesc viata...de azi invat sa traiesc...sa iubesc si sa iert. Imi este dor de mine...de acea senzatie de liniste pe care am avut-o ...a fost un timp cand eram puternica,chiar prea puternica in care eu incurajeam si pe altii...o faceam cu mare drag si din inima...acum parca este prea multa oboseala.  Nu vreau sa m-a plang...dar parca am obosit...si cu toate astea trebuie sa merg mai departe...pentru ca sunt momente in viata cand uneori suntem slabi si puternici iar eu voi fi puternica in continuare.

Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu