Totalul afișărilor de pagină

joi, 5 mai 2011

Asta este viata...

 
In viata intilnim  tot felul de situatii si consider ca trebuie sa luptam pentru ceea ce ne dorim ca apoi sa simtim bucuria de a avea ceea ce  am visat. Mereu am spus ca viata este un dar nepretuit...si am sa spun pana cand obosesc ,indiferent de problemele ivite noi trebuie sa dam dovada ca putem trece peste barierele ei. Asta este viata...puterea noastra de a iesi invingatori. Nu cred ca exista om care nu a suferit macar o data in viata...faptul ca am trecut prin multe situatii neplacute si aici ma refer la boala mea...ma face sa ma bucur mai mult de viata dupa ce le-am depasit...eu lupt in continuare pentru viata mea si cred  cu tarie ca acel soare care apare dupa furtuna...la mine nu va fi niciodata trecator. Poate sunt eu prea optimista sau pur si simplu asa vad eu lucrurile...pentru ca sunt capabila sa-mi mentin optimismul chiar si in momente dificile.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu