Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 aprilie 2011

Totul sau nimic...



Nu o sa stim niciodata ce ne ofera viata daca nu lasam usa deschisa si chiar daca acea usa este inchisa...se deschide o fereastra prin care trebuie sa sari...Acesta fereastra se deschide exact cand nu te astepti. Mereu am spus va viata este o lupta continua si daca ai pentru ce sa lupti...nu ti se pare asa de greu. Atita timp cat ai viata,ai mereu sansa sa o iei de la capat ori de cate ori vrei sau esti in stare. Cand ai alaturi de tine oameni pe care-i iubesti totul este simplu...cand ai  langa tine oameni care te iubesc totul este posibil. Mereu trebuie sa o luam de la capat  sa ne cautam prieteni,sa zambim,sa invatam ce este bine si ce este rau. Cateodata spunem ca vrem de la viata...totul sau nimic...nu putem sa avem nimic...pentru ca avem viata care inseamna totul,dar noi parca suntem orbi si nu stim sa apreciem asta.

gabriella.

3 comentarii:

  1. wow foarte adevarat:Xin tot ce spui dar sincer mi-ar face mare mare mare mare mare placere sa citesc ceva scris de tine legat de prietenie :-?chiar FOARTE mare placere mi-ar face:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Copilu diminetii,am sa mai scriu despre prietenie,dar am sa-ti fac un mic sumar al postarilor pe acesta tema. Stiu ca esti un cititor fidel al blogului ,dar cred ca tu te-ai alaturat la blogul meu prin februarie 2011.
    27-08-2010 Prietena mei adevarati
    23-08-2010 Prietena mea Paulina
    13-09-2010 Coca prietena mea de suferinta
    27-12-2010 Ce inseamna prietenia
    05-01-2011 Un prieten adevarat
    12-01-2011 Am nevoie de prieteni
    23-01-2011 Prietenia se...simte.
    Cred ca o sa mai scriu despre prietenie pentru ca este un subiect sensibil,inaltator,chiar nobil.Ma refer la adevarata prietenie.

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer nu m-am saturat;))chiar imi place:))

    RăspundețiȘtergere