Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 23 aprilie 2011

HRISTOS A INVIAT!

  
La nasterea Domnului Iisus, doresc sa va patrunda in suflet Lumina Sfanta a Invierii, a pacii si a dragostei. Lumina si caldura Pastelui sa va incalzeasca sufletele, sa va lumineze mintile, sa va deschida inimile spre iubire, credinta, iertare.
Sa fim mai buni, sa ne bucuram din plin de frumusetea tuturor lucrurilor care ne inconjoara si sa daruim iubire celor dragi.

Bucuria vine din lucruri marunte, Linistea vine din suflet, Caldura sarbatorilor vine din inima , Lumina divina se revarsa in ziua de Paste.


Lumina Pascala prin miracolul ei sa aduca in sufletele noastre liniste, impacare, iubire mai multa, o primavara deosebita ! Sanatate familiilor noastre, mult noroc in tot si toate ! Dumnezeu sa va dea iubirea si binecuvantarea lui!
Hristos a inviat !



Dumnezeu sa va dea un curcubeu la fiecare furtuna, un zambet la fiecare lacrima, o promisiune la fiecare grija, o binecuvantare la fiecare pas.

Sunt momente cand ne amintim cu mult drag de oamenii deosebiti din viata noastra.Si atunci multumim Domnului ca ei exista.
 Iubeste, iarta cum numai Hristos te-a invata
Crede si uita tot ce-ai indurat.
Hristos ti-e lumina, caci El te-a creat.
Sa nu uitam, numai Hristos ne-a salvat.

HRISTOS A INVIAT!  


... si de va fi sa vina Isus
Din ceruri inapoi la noi,
E semn c-a inviat credinta
C-a inviat cei bun in noi.
Paste fericit!


Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

10 comentarii:

  1. Un paste fericit si multa lumina in suflet! O postare foarte frumoasa ,plina de caldura sufleteasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ღAzucenaღ,sa ai parte de cele mai frumoase sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarat a inviat .
    Un articol care ma atins pe suflet mi_a adus aminte de traditie , copilarie.
    Iti doresc sa devi din ce in ce mai opimista si multe articole frumoase ca cle anterioare . Rafael

    RăspundețiȘtergere
  4. O sărbătoare adevărată să-ţi fie sufletul, Gabriella.
    Paşte fericit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Paste Fericit,Rafael,stiu ca oriunde ne-am duce in lumea asta pentru o viata de calitate mai buna,totusi dorul de tara si asa cum zici tu de traditie , copilarie, persista tot timpul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oana,Sarbatori Fericita si cu multe realizari.

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmm..aveai tu o postare cu titlu "Un prieten special." tu crezi ca daca am plecat nu eram la curent cu tot ce scrii :))?daia avem wi-fi si stik pentru internet :))ca sa putem sta pe net => ca am fost la curent cu tot...desi nu am comentat ca am vrut sa imi iau adio 3 zile de la profiluri decat pe anumite bloguri sa intru sa citesc .....asa ca vreau sa stiu si eu ?unde este aceea postare:))??:-wwwww

    RăspundețiȘtergere
  8. Copilul diminetii,asa este dar am dorit sa mai fac niste ajustari si am salvat-o ca postari nefinalizate.Acum la ora asta 19,28 am deschis calculatorul ptr ca am avut musafiri de vineri seara si acum au plecat .Stiu ca esti la curent cu toate postarile mele.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hristos a înviat. O "primăvară" plină de lumină, linişte şi pace îţi doresc. Optimistă, veselă, intelingentă. Îmi place cum scri.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc frumos Soryn.Ma chinui sa-ti gasesc adresa de blog ptr ca vreau sa fiu la curent cu tot ce scri.Esti bine venit oricand pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere