Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 19 martie 2011

Sunt fericita ca traiesc.

  
Am invatat ca pentru a fi fericita nu trebuie sa fug din calea vietii. E mai greu atunci cand intindem mana pentru a primi, decat atunci cand daruim.Fericirea vine cand nici macar  nu te astepti. Eu cred ca ea este mereu cu noi, de noi depinde daca vrem sa fim fericiti sau nu, de multe ori trecem pe langa ea fara sa o simtim...datorita egoismului. Sunt fericita cu al meu prezent fara trecut si viitor pentru ca nu mai vreau sa privesc in urma. Astazi m-am simtit extraordinar de fericita aflind un rezultat de sanatate,si chiar ca  simteam ca plutesc... Am inteles ca fericirea inseamna optimism,sa ma bucur de viata asa cum e ea,sa iubesc pe toata lumea,sa-mi pastrez decenta fata de oameni...sa realizez ceva. Eu singura am decis in lumea asta intortocheata  si neprevazuta,sa fiu fericita pentru ca pot aduce un strop de fericire si celor care fac parte din viata mea. Si am mai inteles un lucru ca daca vrei... fericirea este permanent in noi. In viata avem parte de momente bune si momente rele. Nu as putea spune : sunt fericita in totalitate. Poate sunt fericita ca traiesc, si poate sunt nefericita pentru multe alte motive pe care toti dintre noi le avem.Am decis sa-mi traiesc propia mea viata si sa incerc pe cit posibil sa ocolesc rautatea oamenilor.

Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

7 comentarii:

  1. :>zi de zi ora de ora secunda de secunda:))doar fii fericita ..se merita din plin :D

    RăspundețiȘtergere
  2. app iti zic ceva..incearca sa redimensionezi pozele ...sa fie la fel cat este LIVE TRAFFIC pentru ca sunt foarte multe si sunt pozele MARI si cu cat ai mai multe poze pe prima pagina a blogului cu atat se incarca mai greu ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bine dispune optimismul tau!!! Frumos:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos C.L.M. Viata a contribuit din plin la optimismul meu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acelasi lucru iti doresc din suflet si tie Jigsau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos pt vizita si apreciere.
    E multa caldura la tine aici, iar poza din header e superba...
    Foarte multa empatie si rezonanta...
    Ma bucura sa stiu oameni cu viata inclestata de inima si suflet.
    Fii bine om frumos,
    Ne citim si ne ungem sufletele cu iubire!
    Te adaug blogului meu.

    Namaste

    RăspundețiȘtergere
  7. Mianna(Maria)
    Ce-aş putea spune eu despre fericire? Este singurul energizant care nu dăunează, la un moment dat, sănătăţii...Fericirea este chiar viata, traita alaturi de cei dragi,condimentata cu multe clipe de bucurie,de implinire,de dragoste.Sa fii mereu fericita,draga mea!

    RăspundețiȘtergere