Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 martie 2011

Exista si oameni rai.

   
Secretul fericirii vietii consta in a iubi,a iubi natura,si tot ce ne-a daruit Dumnezeu…cu bune cu rele…Sunt si oameni rai e drept,dar din pacate ei nu mai au suflet,nu mai au lumina,nu mai au viata…nu au bucurii si trairi minunate,nu mai pot cunoaste fericirea…pentru ca fericire fara iubire nu exista! Fiti mai buni…fiind mai buni cu cei din jur…veti fi mai fericiti in sufletul vostru si poate veti aduce un strop de caldura si de iubire si in sufletele celor ce au nevoie….Niciodata nu am inteles de ce unii oameni simt nevoia de a lovi in semenii lor,asa fara o explicatie logica.De ce exista oameni carora nu le-ai spus nimic urat,necivilizat,nimic de prost gust,si totusi ei reactioneaza fata de tine cu rautate? Oare rautatea tine de natura umana? Parerea mea personala este ca oamenii nu au fost rai din totdeauna dar au invatat sa fie rai,traind o viata fara prea multe prioritati morale si atunci se ascund in spatele rautatii,bravand in eroi ai unei vieti plina de frustrari. Un raspuns ar putea fi pentru ca au fost raniti candva cu adevarat grav ori de catre parinti, iubiti sau poate Destin, cine stie! Am intilnit destui oameni  de acest gen dar astazi unul a pus capac. Nu ca m-ar fi jignit ca  sa facut ca nu ma vede,sau ca as fi suferit dupa  buna ziua lui ,dar persoana respectiva mananca o paine si astazi  de pe urma mea,sotul meu fiind sef de resurse umane la firma respectiva. Asta este...nu poti  schimba omul pentru ca nu a avut de la inceput cei sapte ani de acasa,iar pe unii nici scoala vietii nu ii educa...sau schimba.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

3 comentarii:

  1. imi place cum ai inceput iubim natura...lasa ca merge taiem copacii :D din cate stiu eu daca nu ma insel un copac asgura oxigen la 90 de oameni ..si ii ia sute de ani sa creasca...si pt ultima parte nu exista "nu poti" atat timp cat VREI si ai un vis..te felicit :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ca ma faci sa rid...cu natura si copacii...dar te rog sa ma crezi ca asa sa intamplat.Acest om a venit odata cu mine la acesta firma. Culmea am lucrat cu el inainte 5 ani ,dupa repartitia guvernamentala .Multumesc de vizita vad ca esti promt.Am vazut ce ai postat pe blog,dar nu am facut comentariu.O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))multam la fel :Psi de maine trb sa zgudui vecinii cu noul album :X:XX:

    RăspundețiȘtergere