Totalul afișărilor de pagină

marți, 8 februarie 2011

Uitam sa traim.


Se zice ca timpul trece.Timpul nu trece niciodata,noi trecem prim timp. El curge uniform pentru toata lumea ca apa unui riu,numai ca oamenii de pe mal nu merg la fel. Noi oamenii avem o perceptie subiectiva asupra timpului, il putem dilata sau comprima in functie de evenimente sau de virsta. Uneori ne gindim prea mult cum trece timpul in loc sa ne intrebam de ce trece asa de repede ,pentru ca in acel timp putem face ceva folositor,sa ne bucuram mai mult de viata...sa profitam de ea. Dar daca stam asa,trece timpul pe linga noi, si noi odata pe linga viata. Uneori o clipa ni se pare scurta cind sintem fericiti si timpul pare a trece repede,alteori aceeasi clipa ne pare teribil de lunga atunci cind suferim. Important este sa traim viata ce ne-a fost data cu toate bucuriile ce par intotdeauna scurte si cu toate tristetile ce par intotdeauna lungi. Timpul trece repede...uitam sa traim,sa savuram clipa,de multe ori doar supravietuim gandidu-ne prea mult la ce o sa fie si uitam ce este in prezent. Aseara pe la oele 21 o matusa a mea a murit. Miine familia mea merge la inmormintare in alt oras,dar eu chiar nu pot merge. Am devenit extrem de sensibila chiar si cind aud ca cineva este bolnav.Efectiv i-mi face rau. I-mi pare nespus de rau,dar nu pot sa rezist...Cit am fost internata in Fundeni pentru radioterapie,am vazut atita suferinta si atitia oameni au murit linga mine,incit m-i se pare prea mult.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu