Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 februarie 2011

In viata totul este relativ.

Prieten iti poate fi orice om care are sinceritatea si dorinta de a fi alaturi de tine in fiecare perioada a vietii . Poti avea prieteni neconstientizand acest lucru decat in momentul in care ai nevoie de aceea persoana si o gasesti exact acolo unde ar trebui sa fie .Prietenia este una din cele mai frumoase  inventii  pe care a putut-o creea omul. Ce este de fapt cand un prieten ne dezamageste?
De multe ori suntem inclinati sa ne dezamagim singuri si asta pentru ca ne amagim in continuu crezand ca se schimba ceva...cineva...viata...Exista diferenta intre bine si rau, trebuie doar sa o vedem...poate chiar si acest cuvant "dezamagire"este prost inteles...poate suntem atat de frustrati incat ignoram sa vedem realitatea,si spunem..."of sunt asa dezamagita"...dar de ce?.
In viata totul este relativ...La fel ca toata lumea am avut dezamagiri, si e dificil sa treci peste asta, am inteles totusi un lucru : ca uneori oamenii ne dezamagesc tocmai din cauza ca noi ne asteptam sa fie asa. Unii oameni sunt rai pentru ca pur si simplu asa sunt ei, pentru ca atata minte au ei si bucuria lor este sa-i raneasca pe ceilalti, cred totusi ca sunt invidiosi pe placerea noastra si bucuria pe care le avem fiind corecti. Dezamagirea este direct proportionala cu investitia pe care am facut-o intr-o persoana sau intr-o asteptare anume.Cat imi sta in putinta caut sa nu dezamagesc pe nimeni si cand apare situatia de a fi dezamagita ...mai fac un lucru.Caut sa fiu pregatita mental si sufleteste ca cel mai bun prieten sa ma dezamageasca.

 Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

 gabriella.




4 comentarii:

  1. mama melodia asta chiar ca e daia de te pune pe jale :)))adevarat prietenu se gaseste greu dar sincer nu mai cred am ajutat prea multa lume si am preferat sa pierd eu si sa castige el si cand colo....cand ii cer ajutor zice ca nu poate ..hai sa fim seriosi deci inca un lucru in care nu cred///singurii prietenii care isi dau viata pt tine ,eu,etc raman doar parintii.....




    P.S:imi place blogu tau :Do sa intru non stop pe el :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Prea multe de spus . . .
    Dar te las sa asculti melodia asta .


    http://www.we7.com/#/song/Bailey-Tzuke/Im-Your-Friend

    RăspundețiȘtergere
  3. Rafael,multumesc pentru melodie.Am incercat sa o gasesc ca videoclip asa cum le pun eu pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  4. Jigsau,imi cer scuze ca am raspuns tirziu,ai dreptate parintii si cei apropiati ne sint adevaratii prieteni.

    RăspundețiȘtergere