Totalul afișărilor de pagină

vineri, 11 februarie 2011

11 februarie- zi norocoasa pentru mine.


Nimic in viata nu este intimplator,nici bucuriile ,nici necazurile.Si eu am avut parte de amindoua dar totul este trecator si trebuie sa avem puterea sa speram si sa zimbim chiar daca viata se intoarce impotriva noastra. In viata trebuie sa lupti pentru pentru ceea ce vrei,trebuie sa lupti ca sa poti trece cu usurinta peste dezamagiri.
Pentru mine viata este o lupta unde ma zbat ca sa imi fie bine si sa trec peste toate problemele ei.Am simtit pe pielea mea ca nu este chiar roz cum se presupune,pentru ca de cele mai multe ori ne da niste lectii de nu le putem duce.Daca ai libertate  ca om si sanatate,traiesti sa le ai si sa le faci pe toate. Ma uit pe calendar si realizez ca sintem in data de 11 februarie 2011. Exact acum  doi ani la ora 8 dimineata intram in sala de operatie de la spital Polizu.Nu dormisem toata noaptea pentru ca stiam ca este o operatie foarte grea,iar viata mea depindea de domnul Profesor Dr Gabriel Banceanu.
Nu puneam in discutie calitatile domului Profesor pentru ca stiam ca este un mare profesionist,ci imi era frica de mine...de acea clipa cind plecam eu pe picioarele mele catre sala de operatie.Asteptarea de cinci minute pe bancuta din fata salii de operatie ,mi-au parut o vesnicie.Totul a trecut  si cred ca viata este o minune...te face sa cresti...sa fi puternic...te face sa suferi pentru a te bucura apoi de frumosul ei. Ziua de 11 februarie 2009 pentru mine a fost a doua sansa la viata,darul cel mai scump pe care l-am primit si sint sigura ca oricit as mai trai,voi fi foarte multumita pentru ca traiesc o... viata...fie  una buna sau rea.


Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu