Totalul afișărilor de pagină

luni, 17 ianuarie 2011

Singuratatea.

Singuratarea este o boala care macina sufletul,este ca un cancer care roade totul din interiorul omului. Speranta insa poate fi cea care face diferenta.  Se zice ca omul se naste singur ,moare singur si ca de fapt este singur mereu.


Pe tot parcursul vietii gaseste unelte cu care sa-si faca viata frumoasa. Este bine cite odata sa traiesti intr-o armonie cu singuratatea,caci nimeni si nimic nu o poate lua...este unica,ce avem fiecare dintre noi cu adevarat...trist,dar asta este viata. Noi oamenii avem tendinta de a ne gindi doar la propia nefericire. Cu cit complicam mai mult lucrurile cu atit ne departam de esenta. Daca vrei sa fi iubit,iubeste. Daca vrei sa fi inteles,intelege. Daca vrei sa ti se dea,nu astepa recompense. Omul este un las,prefera iluzia comunicarii in loc sa accepte adevarul singuratatii. Cauta alti oameni pentru ca singuratatea i-l macina,i-l rupe...Cauta alti oameni care oricit de aproape ar fi...el este  tot Singur.
In cazul meu,i-mi place sa ramin uneori singura,cu linistea ,cu gindurile mele,chiar daca am astfel de momente,cel mai mult i-mi place in compania familiei,a prietenilor,a oamenilor in general.


 Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

gabriella.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu