Totalul afișărilor de pagină

vineri, 28 ianuarie 2011

Nu renunt la vise...

Fiecare dintre noi visam la ce este mai bun pentru noi,familie si prieteni. De doi ani si eu am avut un vis-acela de a scapa de cancer. Iata ca astazi am primit  a doua confirmare si de la medicul meu oncolog.Cind am intrat pe usa d-rei doctor,a ris la mine si a inteles de ce sint bucuroasa. Oricum sint extrem de fericita pentru ca am trecut examenul vietii.Toata viata mea am visat si crezind in visele mele,intotdeauna s-au indeplinit.
Dar uitindu-ma in jurul meu,mai am multe vise...as vrea sa nu mai vad batrini stind la coada pentru o bucata de piine,tremurind in frig pentru  un kg de ulei sau de zahar. As vrea sa pot sterge lacrimile copiilor abandonati,a acelor copii care nu stiu ce inseamna caldura unui camin. Visez ca cei dragi mie
sa fie fericiti pentru ca eu sa pot fi fericita. Nu am sa renunt niciodata la vise,pentru ca-mi imaginez ca intr-o zi se va intimpla o minune...chiar daca ma imbat cu apa rece,am ajuns la concluzia ca renuntind la vise incetezi sa mai ai un rost,o dorinta.


Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu