Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 ianuarie 2011

Imi place sa fiu optimista.

Sint optimista ,asa mi se pare ca totul se poate rezolva. Daca spui mereu " nu pot " niciodata nu o sa poti mai bine . Zici " pot! chiar pot! " . Imi place sa privesc partea plina a paharului. Am multe sperante, vise si imi place sa cred in ele. Dar intotdeauna va fi un sfarsit pentru toate. De cele mai multe ori, încerc să văd partea plină a paharului pentru că nu aş rezolva nimic dacă aş fi tristă . Sunt şi realistă, nu îmi fac foarte multe iluzii sau vise şi nu aştept să se îndeplinească o minune. Dacă vrei ceva foarte mult, trebuie să faci cu mină ta, nu să aştepţi să-ti cadă din cer ceva. Sunt o fire extrem de optimista,nu-mi pierd speranta orice ar fi. Chiar si in cele mai dure situatii imi spun ca totul va fi bine,si cred asta cu adevarat. Exemplul cel mai bun a fost cind am aflat ca am cancer. A fost nevoie  sa lupt si eu si  doctorii si uite ca astazi traiesc. De aceea eu inchei fiecare postare pe blog cu Trebuie Sa Traiesc.
Si chiar cred in aceste cuvinte cu adevarat. Cred ca situatiile prin care am trecut m-au intarit,si mi-au dat curaj sa sper. M-au maturizat in acelasi timp,si m-au facut sa-mi dau seama ca gindirea negativista nu ajuta la nimic,si incerc sa ajut si oamenii care au nevoie. Cind sunt cu moralul la pamint,le spun  mereu sa se gindeasca la lucruri frumoase din viata lor,le spun sa nu-si piarda speranta caci daca cred cu adevarat,visele lor se vor implini. Visele sunt cele care mentin speranta in sufletul nostru, iar speranta este cea care ne da curajul si puterea sa trecem peste greutatile vietii.
 Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu