Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Viata in galben.

Ieri 12-11-2010 ,am primit o felicitare de la colega mea Mariana Sandulescu,pe care o postez pe blog.

Gabriela, m-am gandit sa-ti fac o surpriza! Am un mesaj pentru tine si ceva dragut de privit... Pentru a afla despre ce este vorba, intra aici: http://www.nicepps.ro/felicitare-r5d9d47135.html
In acesta zi am sa postez mai multe imagini in care predomina culoarea galben,culoare care i-mi place la nebunie si ca niciodata am sa scriu mai putin.Pentru inceput am sa postez niste versuri din :
�UN POEM DESPRE VIATA,
DESPRE VIATA PE CARE O VEDETI VOI
SI CEA PE CARE O VAD EU.
VIATA E IUBIRE, PAMANTUL,
TOTUL E IUBIRE!
CONJUGATI CUVANTUL IUBIRE,
LA TOATE TIMPURILE SI�
VETI INTELEGE CE E VIATA �
(Desanca Nicolai � vol. Inefabil, Ed. Mirador � Arad) 

Unii pictori transforma soarele intr-o pata galbena,altii transforma o pata in soare.


Galbenul stimuleaza nervul optic,atrage atentia imediat.



Viata este un trandafir,la care fiecare petala este o iluzie,si fiecare spin e o realitate.( A de Musset.)
Inchei ca de obicei cu
Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu