Totalul afișărilor de pagină

joi, 18 noiembrie 2010

Viata in albastru.

http://www.youtube.com/watch?v=-k0xY1YFGrg
Fluturii sint minunati,si viata noastra la fel ar trebui sa fie colorata si frumoasa.



Astazi nu vreau sa mai i-mi amintesc de tot ce se intimpla la noi in tara.Chiar nu mai vreau sa aud de politica.Si ca un fel de protest mi-am dezlipit colantele de pe buletin,si am hotarit ca in viata mea nu voi mai vota.Daca as vedea putina bunavointa din partea guvernantilor ca tine cu cetateanul,parca ar merita efortul. Nu ma intereseaza cine conduce tara asta,dar sa faca totul eficient.Se pare ca este foarte greu...
Viata noastra in culoarea albastra,prezent,trecut si viitor.Voi pune pe blog citeva imagini in culoarea albastra si voi scrie mai putin.
Nu trebuie sa invinovatim pe nimemi cind ceva nu merge.Noi sintem responsabili pentru ceea ce dobindim sau nu.De noi depinde ce vom face cu viata noastra.Noi sintem singurii responsabili de greselile dar si de victoriile noastre.In prezent simt recunostiinta...dar si putere. Singurul lucru relevant este ceea ce aleg sa traiesc.....VIATA.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu