Totalul afișărilor de pagină

duminică, 21 noiembrie 2010

Mesaj de la multi ani “sora mea”


LA MULTI ANI.

La multi ani draga sora, sa ai parte de tot ce-ti doresti in lumea asta sa fii sanatoasa ,si fericita alaturi de familia ta.
Imagine AtasataFrisca, multa frisca, LA MULTI ANI CU SANATATE, bucurii si sanatate si … surprize in tort, picante.

 


Ai grija de sufletul tau si …picteaza-ti viitorul doar in culori trandafirii!!!! 


Trandafirii pe care i-ai adunat in cununa vietii tale,lasa-i astazi sa se impleteasca intr-un buchet al implinirii.Fie ca florile iubirii sa-ti impodobeasca viata si sa-ti vezi implinite toate visele si dorintele.LA MULTI ANI!
Astazi, fiind o zi frumoasa
Si stiind ca-i ziua ta,
In parfumul diminetii
Tin a te felicita.
Astazi, ziua fericirii
Pentru tine a sosit;
Iti doresc in a ta viata
Numai drumul aurit,
Flori frumoase, fericire
Sa rasara-n calea ta,
Iar acum, te rog, primeste
LA MULTI ANI din partea mea. 

 
Din adancul sufletului iti doresc surioara ca anii ce se scurg, sa treaca precum razele soarelui mangaie o trestie umeda si batuta de vant, precum iubirea alina sufletele suferinde. Sa fii fericita si mereu insotita de cei care merita sa te iubeasca….
I-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat o gradina; i-am cerut un copac si mi-a dat o padure; i-am cerut un riu si mi-a dat un ocean; i-am cerut un inger si mi te-a dat pe tine!

  http://www.nicepps.ro/felicitare-e3a4u47706.html
deschide acest link ca ti-am trimis o felicitare(vezi ca din repezeala am mai gresit) 
 
valsul trandafirilor o melodie superba.Si acum in incheiere i-ti doresc inca o data LA MULTI ANI FERICITI,si i-ti multumesc din toata inima ca existi si ca ai fost alaturi de mine atunci cind am avut nevoie.

M-am grabit sa te felicit cu o zi inainte,pentru ca vreau sa fiu mereu prima.
La multi ani,si sa stii ca tot timpul vei fi in inima mea.

Inchei ca intodeauna cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

5 comentarii:

  1. Hi it's me, I am also visiting this web site regularly, this site is genuinely pleasant and the visitors are actually sharing pleasant thoughts.

    Feel free to visit my web site - haine online

    RăspundețiȘtergere
  2. If you want to take a great deal from this article then you have to apply these strategies to your won blog.



    My web page rochii de seara

    RăspundețiȘtergere
  3. I have read so many articles regarding the blogger lovers
    except this post is truly a good piece of writing, keep it up.


    Here is my homepage :: dieta daneza originala

    RăspundețiȘtergere
  4. I know this website provides quality based articles or reviews and
    other material, is there any other site which offers such stuff in quality?


    my website compro oro

    RăspundețiȘtergere