Totalul afișărilor de pagină

luni, 22 noiembrie 2010

De ziua ta.


http://youtu.be/4xFE-m1mBo4

Aztazi este 22-11-2010,si este o zi speciala...este ziua ta. Eu i-ti doresc din tot sufletul tot binele din lume,fericire,bucurii si multe realizari alaturi de cei dragi.
In continuare am sa-ti daruiesc cele mai frumoase flori,flori minunate ca sufletul tau.
Flori nr.2La multi ani.
Flori nr.4 Sper ca Andrei a avut grija sa-ti aduca flori.


Flori nr.8
Flori nr.10si acum sa mai schimbam culoarea la trandafiri-albastru ca cerul senin.
Flori nr.6adaugam si un trandafir alb.
Flori nr.7Pentru sora mea -un trandafir roz.







Pentru minunata si iubita mea sora.
Inainte de a ma naste  D-zeu mi-a pus iubirea pentru tine in suflet, m-a scaldat intr-o lacrima si m-a trimis aici...in lume...unde am fost pierduta si regasita...si nestiute sufletele noastre s-au atins...si am stiut ca vom fi mereu doua suflete pereche...
Multumesc surioara, esti minunata, esti unica, esti adorabila, esti tot ce mi-a ramas.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu