Totalul afișărilor de pagină

luni, 8 noiembrie 2010

De ziua mea onomastica.

http://www.astrismusic.com/audio/gabi_gabriela-135526/ 
 In fiecare an de ziua mea onomastica prefer melodia Gabi Gabriela,pe care o ascult o singura data pe an,doar de ziua mea. Am  impresia,de fiecare data,ca acesta melodie este facuta pentru mine,pentru ziua mea.
Inca de dimineata incepind cu ora 7, au inceput telefoanele sa sune.Am fost placut impresionata ca fostii mei colegi de la Electrica Tg Jiu si Electrica Slatina care nu au uitat de mine. De asemenea am fost sunata si de seful meu d-nul Anghelescu, de Mariana Draghiceanu,Mariana Sandulescu.
La fel am fost sunata si de prietenele mele din spital:Coca,Dana,Petro si Lidia.
De la colega mea Mariana Sandulescu am primit 2 emailuri foarte frumoase pe care le postez:
http://felicitari.tfm.ro/felicitari/5_onomastice/card861/
http://felicitari.tfm.ro/felicitari/5_onomastice/card613/index.htm    Minunate,chiar superbe...
Din partea familiei, am primit felicitari,parfumuri,si un halat gros cu gluga.
Azi este ziua mea.Ca o femeie normala ce sint,i-mi doresc sa fie ziua mea si nu a altcuiva.Este ziua in care ma simt bine,chiar dea dreptul speciala.Nu ma  multumesc cu o zi speciala pe an. Eu am decretat ca ziua de azi,este ziua mea si asa este pentru ca ma cheama Gabriela. Azi si nu miine,vreau sa ma tratez frumos,sa-mi acord atentie,sa ma distrez,sa stralucesc...Astazi sint propia mea sefa si-mi iau liber din serviciul grijilor de tot felul,pentru ca este o zi festiva. In acesta zi nu imbatrinesc nici macar un minut,pot sa i-mi scriu pe blog, pe facebook   La Multi Ani, sau sa vorbesc cu prietenele pe mess.

Astazi ma sunat si sora mea si nepotelul meu Andrei pe care ii iubesc din tot sufletul.
Este ziua mea si nici nu trebuie sa plec de unde ma aflu,,sa ma stresez cu aranjamente,meniuri sau invitatii pentru ca oriunde as fi,voi primi tot ce viata i-mi aduce in dar.Anul trecut si anul acesta ,viata mi-a facut un cadou frumos -sanatatea.  ....Dar in anul 2008 eram in spital la IOB Fundeni  unde impreuna cu prietenele mele Coca,Paulina,Nela,Lidia,Dana,Mirela(care a murit dupa o jumatate de an) facea radio terapie si ne pregateam pentru operatia de cancer.Au fost zile cumplite...dar au trecut. Acum cind scriu pe blog,ma sunat si colega mea Rodica Cernea de la Facturare Tg Tg Jiu.   Chiar ma bucur si chiar i-mi face bine sa stiu ca nu am fost uitata de colegi.
trandafiri galbeniIn acest moment am primit telefon de la prietena mea Flori care se afla la Vilcea.
Glob trandafiri galbeniAsa as vrea sa fie viata mea.... presarata cu trandafiri de toate culorile. Nu ma voi simti egoista ca i-mi acord astazi o pauza pentru ca ma simt bine,pentru ca din cind in cind,la intervale potrivite,merit sa fie si ziua mea.  Si cine doreste,este invitat sa serbeze cu mine.
LA MULTI ANI GABI
Cea mai veche sampanie a fost descoperita in Marea Baltica.
La multi ani.

Inchei cu aceleasi cuvinte Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu