Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 septembrie 2010

Vreau sa traiesc.

http://www.youtube.com/watch?v=BmjnQaXBv0E         Aceasta melodie este cintata de Raul si se numeste
Viata nu este de vinzare-superba melodie care se potriveste cu realitatea.

Astazi am fost la spitalul din orasul meu pentru a face o internare de cinteva zile pentru evaluare.M-am ingrozit de ce am vazut in spital .Bolnave care stateau cite  doua in pat,medicamente lipsa,stative pentru perfuzii lipsa,medicametele trebuiau sa le cumpere,apa  la toaleta nu era,de fapt si instalatia era pe jumatate,niste conditii precare,chiar insuportabile.Si aci vorbesc despre o sectie de oncologie. Practic sistemul de sanatate este la pamint.Unde or fi banii nostri cu care am contizat la sanatate,nu stiu...Si cind te gindesti ca acest diagnostic cancer nu asteapta sa implinesti o anumita virsta,el este o experienta tulburatoare a ta si a familiei.Cancerul poate veni cind te astepti mai putin.In Romania sint inregistrati 350.000 de bolnavi de cancer,dintre care aproximativ 4.500 de copii.Peste 70% din cazurile de cancer sint in faze terminale.Este tipic pentru  bolnavii de cancer sa reactioneze socati si neincrezatori atunci cind afla ca au cancer.Asa am patit eu.Cautam dreptatea si strigam-este o greseala,sau de ce eu,sau nu pot sa cred...De obicei viata este nedreapta.Cancerul este nedrept. Eram tentata sa gindesc ca viata ar trebui sa fie dreapta pentru ca Dumnezeu este drept,insa Dumnezeu nu este viata.Cind esti bolnav de cancer,te gasesti pe aceleasi pozitii egale,indiferent de educatie,stil de viata sau venituri. Simplu si la obiect-cu totii sintem condamnati la cancer.Dar trebuie sa intelegem ca viata noastra este considerata cit se poate de importanta.Trebuie sa speram sa traim,trebuie sa speram ca totul va reveni la normal.Un singur lucru stiu: eu ma voi lupta sa traiesc si voi continua sa visez. Niciodata nu i-mi voi pierde speranta pentru ca mi-am promis mie ca voi lupta cu boala,nu voi ceda si nu voi pierde nici un moment pretios din viata...Am constientizat ca viata este frumoasa,lucru  care ti se intimpla de cele mai multe ori cind esti pe cale sa o pierzi. Trist,dar adevarat. Oricum merita sa lupt,si cu siguranta merita sa traiesc.

Inchei ca de obicei cu Trebuie sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu